Vedení daňové evidence a zpracování účetnictví představuje především zpracování:
Zpracování mzdové a personální agendy zahrnuje hlavně:
Dle požadavků klienta vypracujeme rozložení a analytiku účtování jednotlivých skladů a povedeme především:
Na základě podkladů klienta zpracujeme výkazy o intrakomunitárním obchodu. Jedná se zejména o tyto činnosti:
Nabízíme zastupování klientů před úřady na základě plné moci, především před Českou správou sociálního zabezpečení, zdravotními pojišťovnami a finančním úřadem.
Každý klient získává přístup do zákaznické sekce webu, a má tak průběžně dokonalý přehled o provedených pracích a jejich ceně.
Po zpracování roční účetní uzávěrky a závěrky bude klientovi předána kompletní účetní agenda v elektronické podobě. Přílohou agendy je balíček sestav, kde nechybí inventurní soupis skladu s oceněním, inventura skladu, soupis majetku firmy podklady k dani z přidané hodnoty, podklady k dani z příjmů, účetní deník, účtová osnova, adresář odběratelů a dodavatelů klienta a mnoho dalších, dle přání zákazníka.